یزدفردا "علی احمدیان مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستالن تفت از برگزاری دومین همایش روابط عمومی های برتر شهرستان تفت خبر داد وافزود: به منظور رسيدن به جايگاه واقعي و مناسب روابط عمومي و به وجود آوردن شرايطي براي ايجاد رقابت سالم و سازنده ميان روابط عمومي هاي شهرستان تفت كه ضامن ارتقاي سطح كيفي فعاليتهاي روابط عمومي ، اصلاح روشهاي موجود ، علمي تر كردن فعاليتها و شيوه هاي ارتباطي است ، در صدد انتخاب روابط عمومي هاي برتر شهرستان برآمدیم و به همين منظور هر ساله فعاليتهاي روابط عمومي هاي شهرستان به تفكيك ارزيابي و از بين آنها روابط عمومي هاي نمونه انتخاب و در مراسمي معرفي مي شوند.

امسال نيز دومين دوره ارزيابي با بهره گيري از تجربيات دوره ي گذشته و با تأكيد بر موازين و اصول علمي ، پژوهشي و تخصصي برگزار خواهد شد .

لازم به توضيح است جشنواره امسال ، ويژگيهاي متفاوتي نسبت به سالهاي گذشته دارد كه با توجه به رشد كمي فعاليتهاي روابط عمومي ، اصل بر ارزيابي محتوا و توجه به كيفيت كارهاي ارايه شده است . از اين رو از روابط عمومی ادارات شهرستان درخواست نمودیم تا عملکرد خود را در بخشهای مختلف با مستندات لازم ارائه تا پس از ارزیابی انشاالله نسبت به معرفی روابط عمومی های برتر اقدام نماییم .

سال گذشته ما با هماهنگی که با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت داشتیم خوشبختانه توانستیم مراسم خوبی را برگزار نمائیم و 7 نفر از مسئولان برتر روابط عمومی های شهرستان را معرفی وهدایایی را به آنها اعطا نماییم که جا دارد از همکاری صمیمانه روابط عمومی دانشگاه آزاد تفت تشکر کنم.

در سال جاری نیز این مراسم انشاالله با همکاری روابط عمومی امور برق شهرستان برگزار خواهد شد و با همکاری هلال احمر شهرستان مقرر شد که این برنامه در 24 اردیبهشت ماه در اردوگاه هلال احمر واقع در علی آباد برگزار شود که در این مراسم ضمن معرفی روابط عمومی های برتر ما سخنرانی مسئولان استانی وفرماندار محترم شهرستان را در خصوص روابط عمومی ها وجایگاه آنها هم چنین نقش موثر آنها در تبلیغات واطلاع رسانی دهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و برگزاری کارگاه آموزشی روابط عمومی را خواهیم داشت .

 در این جا از تمام مسئولان محترم ادارات شهرستان و روابط عمومی ها هم چنین اصحاب رسانه جهت شرکت در این مراسم دعوت می نمایم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا